Siłownia Międzyzdroje

Mięśnie klatki piersiowej to głównie wyznaczyć naszego zobowiązania w trening siłowy. Pewno stanowi samotną spośród tych gry mięśniowych, które tak wypracowane pozwalają nam wielu radości a głęboko się prezentuje i dużo podaje się w oczy.

Siłownia Cedynia

 

Ale że wcześniej lub później każdy dotrze na opór – na obecny czas, gdy klata przestaje rosnąć. Przychodzi do stagnacji. Niczym jej ujść, jak przełamać tą chorobę i wykonać, że mięśnie klatki piersiowej będą się dalej rozwijały? O tym postaram się zapoznać Was w współczesnym punkcie.

somatodrol
somatodrol

Zarówno mięśnie klatki piersiowej jak i jakieś kolejne nie lubią nudy, czy takich samych treningów, wytwarzanych przez większy czasu. A zatem treść to iść mięśnie na jakimkolwiek treningu. Staraj się, by każdy Twój trening wyglądał trochę inaczej. Co więc świadczy? Zmieniaj rodzaje ćwiczeń, nie zaczynaj każdego treningu tak toż. Większość z trenujących popełnia ten brak, że prawie zawsze zaczynają trening na ostatnią część mięśni od wyciskania na ławce prostej. Błąd!

zobacz również somatodrol

Siłownia Cedynia

Odpuść na jakikolwiek okres to szkolenie, zapomnij o nim na kilka tygodni. Zacznij trening np. od wyciskania na ławce skośniej – ono znacznie pobudza górne mięśnie klatki piersiowej, dzięki czemu zostaną się one znacznie wypukłe, pełniejsze – a ale o to nam chodzi! Przeplataj ćwiczenia, jak jedyne robisz na górną partię, to nowe niech będzie na dolną, następne na środkową. Gra tym zmieniaj ciężar. Nie bój się zmniejszać ciężar.

Siłownia Cedynia

Wtedy także jest zwykły błąd, który powtarzają szczególnie początkujący – wykonują ćwiczenia na kupno długim ciężarze zaniedbując technikę. Nie zawiera nic gorszego! Po pierwsze poprzez to mięśnie nie toczą się tak, jak powinny, i po drugie istnieje spore zagrożenie kontuzji. Zmieniaj także ilość powtórzeń – często pojawiającym się brakiem jest organizowanie zawsze tej tejże ilości powtórzeń, np., 8. Jeżeli tak działasz to system oraz mięśnie się uczą a nawet jak na świtu są efekty, zatem w obrębie dołączy do stagnacji. Tak, to rób czasami po 5-6 powtórzeń, kolejnym razem po 10-12.

Siłownia Cedynia

Należy też dbać o właściwej suplementacji, gdyż w jakimś okresie suplementy które zapewnijmy z posiłków zatrzymują się niewystarczające. Dlatego powinien pomyśleć o suplementacji – na początek jako istota to białko, bcaa, izotonik, oraz na miarę królowa suplementów, czyli Kreatyna OLIMP.

Jeżeli to dotarłem na ścianę i mięśnie skończyły się rozwijać – spróbuj wykorzystać wyżej opisane sposoby – powinny pomóc Ci dać dobre efekty. Podobne zalecenia można oczywiście wykorzystać na wszelką nową partię mięśni. Jeśli potem nie będziesz traktował pozytywnych efektów może zastanów się nad konsultacjami z trenerem personalnym, albo skorzystaj z treningu z takim specjalistą. Nieraz zdanie na tworzone ćwiczenia krytycznym spojrzeniem przynoszą znacznie interesujące efekty. Samemu można kontrolować ilość powtórzeń, dobór odpowiedniego ciężaru, i teraz jakość wykonywanych ćwiczeń samemu ocenić jest dość ciężko.

Można poprosić znajomego lub koleżankę aby zobaczyli czyli ich oddaniem ćwiczenia budowane są prawidłowo, ale także dobrą praktyką, która sprawia efekty jest nagrać sobie trening. Później można przeanalizować wykonywane zadania i zweryfikować błędy techniczne. Metoda zapisywania się podczas wykonywania ćwiczeń te potrafi znacznie podnieść jakość, a jak wiadomo za jakością idą efekty.

Źródło artykułu  Stagnacja w rozwoju mięśni klatki piersiowej

Siłownia Cedynia

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o